torstai 5. toukokuuta 2011

Yllätys palkinto ja hyvää mieltä

Paratiisinpalasen Lauralla oli minulle yllätys palkinto


 

Kiitoskia paljon, tämä yllätti iloisesti ja piristi päivääni!
Yllätyspalkinnon saaja haastetaan lisäksi kertomaan kahdeksan asiaa itsestä.

Tämä onkin sitten se kinkkisempi asia..

1. Kun ajatellaan muutto historiaani, en ole paikallaan pysyvää tyyppiä. Lähdin opiskelemaan sinä syksynä kun täytin 17v ja suurin piirtein 2v välein sen jälkeen olen muuttanut. Muuttoja yhteensä 13!

2. Olen syntyjään maalainen, mutta vuosien saatossa kaupinkilaistunut sen verran että takaisin maalle muutto ei ainakaan vielä tässä vaiheessa tule kysymykseen.

3. Viihdyn kotona, ja jos se  vain on mahdollista haluaisin ollakin kotona niin pitkään kuin mahdollista. Lapset on vielä pieniä joten mielestäni se on myös järkevä valinta.

4. Kuulun niihin ihmisiin jotka haaveilevat lotto voitosta, muutama miljoona helpottaisi elämää kummasti. Rahareikiäkin kun tällä hetkellä löytyy vaikka muille jakaisi.

5. Haaveilen edelleen siitä omasta talosta, kaupungissa ;). Ehkä joskus vielä semmoisen uskaltaa ostaakin.. mutta siihen saattaa mennä aikaa jonkun aikaa.

6. Löydän jokaisesta vuoden  ajasta jotain hyvää, en osaa valita sitä vuodenaikaa mikä olisi paras. Ainoastaan siirtymä ajat on kurjia. Syksyllä se aika juuri ennen lumen tuloa kun on masentavan pimiää ja keväällä se kun saa tarpoa sohjossa nilkkojaan myöten. (vaunuja työtäen ja pulkkaa perässä vetäen)

7. Haluaisin vielä oppia uutta, hierojan työ kiinnostaisi, samaten joku sosiaalialan ammatti sekä tietysti hieman myös tämä leipomiseen liittyvä. Mutta se lukeminen ei niin innosta.. Jostain pitäisi jonkinmoinen motivaatio  saada..
8. Haluaisin olla kaikissa asioissa tarkempi, suurpiirteisyyteni ärsyttää suunnattomasti, mutta olen liian laiska :/

Lopuksi haaste ja yllätyspalkinto pitää jakaa eteenpäin kahdeksalle blogille: (mulla näitä vaihtoehtoja ei vielän paljoa ole...)

Ewelyn's Cakeheaven
Minna Magia 

Sokeriperhonen näköjään pääsi listalle kahteen kertaa... katselempa toisen tilalle.. hetkonen

4 kommenttia:

laura kirjoitti...

Kivoja juttuja kerroit itsestäsi :)toivottavasti löydätte unelmiesi talon kaupungista! minusta nämä haasteet on kivoja, kun niissä saa kuulla toisista vähän muutakin kuin mitä blogissa yleensä tulee kirjoitettua.
-tulin vielä varmistamaan että hoksasitko että olen sama laura kuin tuo sokerihiirenkodin laura, minulla on vain kaksi blogia, puutarhablogia olen pitänyt jo kauemmin... :) ihan vaan ettet yhtäkkiä ihmetellyt että kuka outo antaa blogitunnustuksen ;)

Satu kirjoitti...

Tunnistin kyllä. Olen huomannut tuon puutarhablogisi "napin" leivontapuolella ;)

Suviih kirjoitti...

Kiitokset tunnustuksesta, väsäilen sen blogiini tässä piakkoin :)

RyytimaanMinna kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta! Ja kivoja paljastuksiakin =) Kiva saada tunnustus siitäkin huolimatta, että olen päättänyt yhdistää leivontajutut takaisin vanhalle kunnon Ryytimaan reunalle, tervetuloa sinne jatkossa!

Minna Magia